Handyman

The good days är snart över. Men nu ska jag inte sitta och gråta över spilld mjölk.

Dom senaste dagarna har väll jag förmodligen inte gjort något som hellst av riktigt värde.
Hängt med Toste och kollat på Band of brothers. Sen dess har det utropats en hel del krigsrepliker under dagarna. Tex "MEDIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIICCCCCCCCCCSSSSSS" eller klassikern "INCOMMMING FIIIIIREEEEEE".

Igår så var jag och katarina hemma hos Lollo där det diskuterades vilt och där vi kom fram till diverse slutsatser: vilke musikartister idag som i framtiden kommer ses som legender, Att världen kommer gå under, att vi ska gå med i greenpeace ( men mestadels på valgrejerna för det verkar mest spännande), hyra in självmordsbombare för att springa in i vita huset, vi höjde Usama till skyarna och planerade våran världsrevolution.Lollo hade även planer på att vi kunde sittstrejka på falu torg eller köpa upp Luxemburg och göra det till vårat land.

Efter vi löst värdlsproblemen så åkte jag hem till min man.
Ikväll ska jag hänga med brudarna igen och den här gången glor vi förmodligen bara på film.

PEACE UT

( erik! din hemsida gillas skarpt)
http://iskall.nu/~erik/erik/

Har nu glott igenom det 8:ende avsnittet av OC säsong 4. Blir en rejäl surprise där kan jag lova!
Snart dags för det nyaste-avnsitt 9. JUNKIEE!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Länka eriks hemsida ;)

2007-01-06 @ 15:57:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback