Faaaaaaaaaoooolllllllllööön

Dagarna kommer, dagarna går
Men ingen lugn och ro jag får.

Jävlar, jag är rimmarnas rimmare. Rimmar kungen. Mc rajmör borde vara mitt artist namn.

Idag så har jag och katarina gjort världenst största mästervärk till Lollos födelsedag ( som förresten är idag)
Jag blev rörd av den otroliga kraft och möda vi la ner på denna underbara present. Vi gjorde ett ap snyggt kollage med svartvita bilder och en färg bild på Lollo i mitten. Vi hade även med två bilder på lollos män. Hon med justin och hon med Robbie. Snyygt photoshoppat av schkronk där. Sedan skrev vi även ner en liten snutt av Coldplays "fix you" i hörnet. Pefektion var en underdrift. Vi svettades när vi skulle skriva lite text för allt skulle vara PERFEKT. och det vart de. mh-mh-mh. Vi gjorde även ett as snyggt kort. Lovprisningen till oss själva var stor.

Sedan käkade vi tårta och drack te.

Nu snöar det, snö är bra, tycker ja.
Nu ska jag sova, det ska bli skönt kan jag lova.

ahhh...mc rajmör, if i may.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback