up in the shizzle of doom

En breeze av huvudvärk sveper förbi in the lenny-hood. Jag är lite halvslut och hungrig. Mat? svaret är ja min vän.
Igår var det student kickoff in the hizzle of falun. Tokglada studenter ( blivande) i lustiga munderingar skulle dansa och bli fulla tillsammans till dunka dunka.
Jag,Backlund,kathy och Lina drog först ihop en middag alá vuxenpoäng med kyckling inlindat i bacon och allt-vet-vad.
Men fan, ska man på "student kickoff" så ska man. Senare ramlade uddan och disco-allan innaför dörren.
Allan drack sitt 25-kronors vin i en stor balja och hans fötter ville spritta ut i en rysk folkdans.
Det var alltså dags att lämna casa de palm och bege sig neråt staden. På bussen träffade vi en grupp fulla människor. Fullast var Malin bodin som..eller nej. Fullast var Emma som hade skurit sig i fingret, dagen till ära.

Väl inne på harrys mötte vi upp  goda vänner,dåliga vänner och allas vän-Ölen.
Vi knöt på oss gangsta-skorna och trånade efter snoop. När "Next episode" kom så var händerna i taket och veven gick lös. Idag har ju sjukt ont i axlarna, UP IN HERE UP IN HERE.

Bärz bärz och åter bärz. Stack sedan in på engan (?) med udo och vi stod där i några sekunder och stampade med fötterna till uråldrig musik. Back in the 50's sade vi och slirade iväg till sibylla. Vi  tvingade med oss oaa som beställde en trött pommes. Med J i passet stod vi utanför ghandis och bildade egna läckage där vi stod och skrattade sönder. Min man kom och tog med sig oa och mig själv hem till honom.
And...THAT'S THAT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback