Under Pressure

Måndag. Nu känns det som äkta lov. Lov är bra trevligt.
Sportlovet är man så jävla under pressure på något vis, som om man hela tiden ska ut och röra på sig.
De andra loven däremot, ojojoj där flyger det ägg och gris åt alla håll. Det komiska med alla svenska traditioner är att det innefattar sprit och mat. Jag är absolutut inte den som är den ,utan uppskattar och lever ut detta till fullo. Men det kan ju inte varit detta Jesu-mannen ville. WOHO, JESUS FÖDS, alla drar en OB andersson utan att blinka. WOHO JESUS DÖR, äggen och sillen sipprar sakta ut genom öronen. Ja ni förstår. Fan Jesus. Du har det inte lätt.

Det ännu mer lustiga är att man äter exakt likadan mat varje gång, fast man bestämmer sig för att överkonsumera en särskild vara.
Jul-skinka
Påsk-ägg
Midsommar- Sill
Valborg-Sprit
Skolavslutning/student-jordgubbar och champagne? eller?

That's that helt enkelt.

Idag har jag fan inte rört en enda knota i min kropp förns klockan slog 5. Då åkte jag och morsan ut och hälsa på syrran,patrik o lovis. Väl hemma lirades de Tp globetrotter med Malin och Tammy. New Mexico och Bangladesh for the win! Sen vart det lite 100 höjdare. Trev trev!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback