Regulate

POMP POMP POMP

Hur står det till i hooden? I min hood så firas det helg ( HELG, PÅ EN TOEERSSSDAÖÖÖHGGG?)
Japp, kärlek och liljor till min text/media kommunikations lärare som skulle åka iväg på en liten "trip".
HAHA, nu lät det som om hon skulle iväg på ett psykhem eller något dylikt. Det ska hon inte. Or...is sheee...?
Näe, hon är grym!

Cyklade över bäck och sten idag, men till slut fann jag auswitch bortglömde gaskammare ( det såg faktiskt ut som en). Kammade hem ett extra jobb på slussbruden och det känns feint som faen. Bubbel o ståhej!
Köpte popcorn på vägen som nu sitter sådär irriterande i min hals. Skit popcorn.

Men alltså, det är bara att ropa om du behöver mig, så synkar vi planen tillsammans.



Allt jag någonsin skriver är så internt att inte ens Sverker är medveten.

Kommentarer
Postat av: erik såklart!

tro inte att du är ensam! här i min hood har vi också tagit ut helgen i förväg, knoppade inte till skolan idag och tänker knappast göra det imorgon heller!
här är det helg hela torsdag och fredag, sitter och njuter av kaffe och lite glass medans regnet väller ner utanför.
inspirerande för en ulf lundell-låt?

2007-04-19 @ 16:38:54
Postat av: Penny

Du brukar alltså "Knoppa" till skolan min vän?
HAHA, jag bjuder in dig i mitt helg-gäng isåfall och välkomnar dig med en klapp på axeln.

Ring Uffe!

2007-04-19 @ 23:35:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback