Lennys hizzle

image155




Idag avverkades det tal och lyckan är numer en självklarhet i Varggården.
Fick hem mitt foto ifrån rockfoto.nu idag också. Ska härjas upp ram och sen kommer min vägg prydas av Mr. Fridén i awesome ljus. Bättre än skinn och läder!

Även Lollsan och Kattis kom förbi en sväng och det vart en FIERCE photoshoot i kaffe rummet. (Kaffe rummet?).
Kattis skulle ta kort till fotot och bilden skulle föreställa en känd målning.

Arbetsintervju imorgon på en väg som verkar vara täckt med nässlor och indianer. Ser ut som en omöjlighet att hitta dit, så jag får ta med mig machetten och zoolog hatten. Gillar inte den delen av staden. Ska betala busschauffören en större summa pengar imorgon, det kan jag lova uddan! Får se om jag överlever hälsingården, om inte så vill jag att ni spelar "Du försvann som en vind" på min begravning.


piz

Kommentarer
Postat av: matty

omg! lennys hizzle fo´shizzle!

2007-04-18 @ 15:10:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback