i'm fuckin´dying here.

Trött har fått en helt ny innebörd. Igår klädde jag tydligen ut mig till Rikard Wolf och for iväg på den röde faran-"Rex" hem till uddan. Det spisades tequilla och sedan spisades det ner på kalajs at bävern. Kalajset kom aldrig riktigt igång men det behövs lite annat än krogjäv ibland.
Sen vart de jude kalas hemma hos udo och det vart snudd på DYNGNA.

Solen hånade sedan sönder oss genom uddans fräscha och härligt ljusa rum. Den skrattade åt mig hela vägen hem. Äppel Mer inhandlades på hemköp, juden var nära.

Väl hemma avled jag i mitt rum. Inte fan vart det rocky igår heller.

Well, skulle egentligen firat till det med gawlsen men det orkar jag inte nu. Usch va trist, hade sett fram emot det. Måste skriva svenska tal också. Helvete. Huvudvärkstablett nästa. Peace





Kommentarer
Postat av: ewd

vafan...vidrig dag. du kan ju kolla på non fictionavsnittet på svt.se
det var ett lagom långsamt program, ska följas

2007-04-14 @ 21:02:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback