FINN ETT RÄTT

Min plan var från början att Beastie boys var det som var rätt.
Men efter fina motivationer till varför de andra ska vara den "rätte" har jag börjat inse att alla är ju rätt.

  • Beastie boys, det punk-hiphop-tjoochtjim inspirerade bandet som numer närmar sig 40-50 sträcket.
  • Leif "Loket" olsson. Erik hade rätt. Han är en genomgod man som har låtit bitterheten sippra igenom, just för att han aldrig fick något tillbaka. Jag ger honom min respekt.
  • Kungen. Kungen äter ju torrostade jordnötter. Bara det är ju jättefel. Som gör att det blir jätte rätt.
  • Gula Gubben är Gula Gubben. Utan honom skulle festival inte vara festival. Det skulle vara som att ta bort fest ut festival. Kvar skulle vi stå med ordet "Val" Det funkar ju inte.
  • Klöfver är helt enkelt inte rätt. Han är så fel, så fel, så fel. Han kommer aldrig bli rätt heller.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback