dawn of a new day

The dawn of a new day never looked as good as this

Känner mig lite stressad och små bitter en dag som denna. Fastän allt jag gjort varit av värde.
Åkte tex till Kupolen med min käre mor där det inhandlades studentklänning och kikade på balklänningar och andra studentevenemangs grejer. Fan, mycket man ska ha egentligen..skor o klänningar o hej å hå.
Hittade iallafall en Ljuvlig (jag fick lov) klänning som skulle sitta fint på balen..den tåls att tänkas på.

Sen är det allt med jobb o studentkryssning och shiet. Det blåser kalla vindar i byn.
Jaja, det fixar sig väll.

Något som däremot gör mig glad i både kropp och själ är att Beastie Boys dyker upp i Stockholm den 4 juli. Den skulle inte sitta helt fel kan jag lova! De gamle rävarna

Sommarplan:

Hultsfred-3 gången, ett måste fan.
Jobb- Vet ju aldrig riktigt säkert när jag ska jobba, det suger.
Arvika- Om det finns tid och pengar besöker jag gärna denne festival igen. Plus att Inflames lirar=värt allt.
P&L-Om jag skulle kamma hem ett jobb på peace and love och har tid skulle jag gärna besöka den. Men jag har ju iallafall bra meriter. Jag o Erik jobbade säkerhet där 05. SÄKERHET!!
4 juli- Fan, Beastie boys..lär ju.
Chilla med bärs o ståhej- Ännu mer sånt i sommar

image157

Kommentarer
Postat av: matty

Chilla med bärs o ståhej - SKRIV OPP MIG VETTJA

2007-04-20 @ 17:46:26
Postat av: MC U

4 juli, folk kommer dö...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback