The End

här sitter jag, hemma på en fredagkväll...trivs med det dock.
 "det är jag som är nikki...Martin dahlins mamma"


Den här dagen har jag ägnat åt min katt ( ? )
Jag o syrran åkte upp till djursjukhuset med figge ( findus) för han hade någon slags infektion.
Efter en viss väntan så fick vi hem en groggy katt och jag o syrran åkte o käkade på Le Castelle.
Jävligt feta drog vi sedan med oss Carro hem för lite Idol.

Men nu sitter jag alltså här, ALL BYYY MYYYYYYYYYYSELF!

/shopping igår- cardigan h&m/t-shirt h&m/ Hoodie H&m/örhängen h&M/ tjockare Leggins H&m/
/stavgång igår med lolla,kathy sen mat och idol, japp vi är geeks/

Panic! At the disco-The only difference Between martyrdom and suicide is press coverage

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback