SOFTSOFT

kräftskivan i fredags var väll succé, skulle man kunna säga. Alkoholen flödade och alla var väll i stort sett dyngkanon. Femkamp mitt i alltihop, team 4 var ett jävligt stabilt lag. Är nu också stolt ägare av en baby-blå tele2vision t-shirt och filmen "fun with dick and jane". Skulle bevisa för jobbar palsen att i falun, där kan man supa. Och visst kunde jag det, men sen flackar ju minnet.

Dear papa kom ju iallafall och hämtade upp mig i natten. På lördagen vart det shopping ( nya jympaskor, ny jacka h&m, ny sjal h&m, 3 trosor för 99 på lindex-as always, mascara h&m)

Sen på kvällsingen var de middag på tzatziki med Lolla, kathy o lottice som gällde. Jävligt gott. Fick även engångskamera-korten från ayia napa. vilka-jävla-kort.

Dom går icke att beskriva med passande ord.

Jobbade iallafall hela söndagen, sen var jag,simmen,skronken dom största tattarna och satt på en bänk och käkade american take away pizza. Hängde sen med toste och det var lite Beck  medmera.

Nu är skolan back on track...det känns ju förjävligt, den här dagen har varit ett enda stort helvete.
Vi skulle ha studentmöss provning, men det dök aldrig upp någon med mössor?
Sen hade vi jätte långt hål. Den enda guldklimpen som fanns denna dag var på  svenska lektionen då det provades maskerad kläder hejvilt.


aja. hejdå.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback