Pelle plutt plutt

Sitter här och nattuglar lite.

Har börjat med mina planer för ett nyttigare liv idag. Köpte inget godis i skolan ( bara en coca.-cola).
Köpte däremot ett äpple ( SHIT)

Cyklade hem från skolan och åt sesam nuggets och pazta, cyklade ner till friskis och köpte mig ett kort och drog ett medel styrka pass. Cyklade hemåt och på vägen köpte jag en powerbar och ett päron.

Väll hemma så dog hela nyttighetsgrejen  en aning när Lottice och katarina kom in i planen. Lottice hade köpt med sig lösgodis som vi mumsade i oss till idol. Men vafan, friday night it is.
Vi satt sen och snackade och drack te, mysmys.

Men jag är ändå ganska nöjd, har gått på starkt med 2 frukter idag. Bara det är en merit.

Jag känner mig trött men är ändå pigg. Har kikat igenom några nya family guy avsnitt och känner att det kanske är dags för sängen, upp tidigt imorgon för att jobba. Icke kul, icke kul.

see you later dudes

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback