Kristendomen låg underground

Hello fellahs!

Många trevliga saker har skett hitills på veckan
  • Jag,lolla,kathy har beställt biljetter till Köpenhamn den 2 nov-5 nov. 3 fartfyllda nätter med billig öl och dansanta fötter. Det kommer bli helt underbart. Vi har även beställt Hotell ( st thomas någonting)
  • Bio i tisdags med Toste. Vi kollade på Offside, som var en ganska bra feel-good film. Jag fick mig en hel del goda skratt samtidigt som jag mumsade i mig popcorn.
  • I onsdags skapade jag mig en soft dag. Det vart smoothie och tv, tv, tv. Top model och weeds till min ära.
  • Skolfoto idag, så otroligt lamt kort att man skäms-skrattar. Men va gör man inte för sista året? åkte ner till stan och shoppade en T-shirt, kikade på det nyöppnade stadium. Sen kom skronken och vi käkade pizza på american take away sen sprang vi till tåget. Jobbat hela kvällen, gick fint.
Tänk så fort allt går, prick en månad kvar till födelsedag!

I helgen blir det att ta det lugnt igen. När vi kom hem från cypern gav vi varann ett löfte att inte dricka förns på höstlovet, har redan brytit det en gång, men en gång är ingen gång så nu ska det hållas!
Plus att det finns härliga fest pengar att spara till denmark.

Men till helgen igen, det blir: kathy, idol, jobba, mattyboy ( förhoppningsvis ) och sen ska det införskaffas ett friskiskort. Ska väll plugga lite också men det är bara depp att skriva upp.

japp, det var allt. höjhöj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback