Come Clarity

woho, skola igen

Helgen gick i stillhetens tecken men också lyckans. Är nu bestämt att det blir Köpenhamn resa på höstlovet.
3 amazing nights i copenhagen med gawlsen kommer sitta fint!

I lördags var det iallafall lite shopping med kathy. Lolla kom sedan och det vart hemgjord pizza, hus i helvete, chokladbanan med glass och  en long walk.

GREAT

På söndagen var de hard work work, var ganska kul denna söndag med. Fick mycket beröm och kände mig duktig. På kvällsingen kom Toste hit och det vart TV osv.



näe, men nu ska jag gå o träna upp mina skills som olex skulle sagt det. HOJ

JAG LJUUUUUUUUUUUGER SÅ BRA
linda B, vilken kvinna va!?

Jag tror inte vissa vet här att jag är världshistoriens mest oseriösa, ironiska, kritiska människa.
Nu vet ni.
höpp




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback