regn på mig


Den här dagen har varit lugn och skön men ändå absolut-tut inte min dag.
Rolig händelse var dock brandlarmet
-Man går väll inte in i ett hus som brinner va?
- näeee
- Även fast man vet att det är på låtsas..?
- näeee

otroligt, extremt tråkigt intern skitgrej.


Det har regnat på mig exakt hela dagen men värst var det när jag cyklade ner till friskis.
Hela himlen öppnade sig och ner kom en monsun och jag gled in på friskis med det snyggaste, slick-håret någonsi. Kul tänkte jag, kul. Bittrer som jag var.Med blöta mjukisar studsade jag mig igenom Svens pass. Dusch/bastu senare åkte jag o gawlsen hem till Lolla och käkade mat, lyssnade på feta beats och bara möspös.


shaun är ball ( ball är nog världens snyggaste ord)
Tänk o träffa på den mannen i backen!

Nu är det iallafall helg och den kommer förmodligen gå i lugnhetens tecken, ha somsagt en beef med dom andra gawlsen.

solong!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback