Picadilly

Sitter här och är grymt bitter och arg. Vill flytta ifrån den här  skit skaden.
Falun är nog den bästa staden på att diskriminera 18/19 åringar.
Vi får inte köpa 3,5 folköl på mackar eller affärer ( bara en affär som heter cityjouren, GOD BLESS YOU)
Vi har bara haft en krog för 18-åringar som är ett dansställe, men nu när det precis har renoverats och gjorts lite fräschare så höjer skitstället till 20 och döper om sig till ETAGE ( finns det ett fulare namn?)
" inget mer luvtröjor och kepsar" det är 18-åringarna som gjort att det där jävla stället har gått runt in the first place. Jag blir så matt och trött.

Klaga inte på förstörelser på stan om vi inte kan gå ut och shejka våra lurviga. Piss-Falun
Visst det finns: Banken ( ibland ),Engelbrekt, kopparhatten, O'Larieys men det är liksom bara soft ställen och hälften av dom suger. Vad har hänt med dansa-supa sig full som ett svin-dö?

Ska man behöva planera att åka till Borlänge varje helg? med skjuss och allt vad det betyder.
Hoppas det kommer gå så pissigt dåligt för Etage. Det finns inte en chans att jag flyttar tillbaks till den här skitstaden med mina kids när jag blir gammal, dom ska fan inte få bli diskriminerade. DÖ

Nog med bitterheten,Jobb igår sen hängde jag med kathy och vi shoppade candy och chillade.
( nyttigheten har begravt sig) Sen slumra vi in, köpte jätte god frukost, hälsa på syrran,  var på oriflame möte- fick massage och beställde massa trevliga products. flaaaaaawleess!


London-05 ( Lenny,kathy,simon,erik,matty)
bärs bärs bärs




Kommentarer
Postat av: Malin

Bra skrivet, bra skrivet!

2006-10-02 @ 16:52:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback