host-paret

Helgen har varit mycket trevlig. I fredag vart de middagsmys hemma hos Lollo med Kathy och Lottice.
God mat och vin. Efter ett antal groggar så stack vi ner till Kopparhatten.
Jag satte etage på plats " aah men...vi tar med oss kostymerna och kommer senare då? japp..bra hej"
Jag tyckte jag var jävligt kool och jag tror kathy tyckte att jag var kool också.
VI dissade iallafall etage vakter och stack till Kopparhatten. Där stannade jag i ca 15 minuter för sen kom Toste och hämtade mig.

Lördag var det lördags-shopping i vanlig ordning. Jag och kathy vandrade runt stadens blöta gator. Kathy handlade en mycket fin fjällräven jacka. Vi hälsade på Lollo på intersport och sen fikade jag och Lollo.
Vi drog hem till Lollo. Jag och Lollo var fetast i staden: Nachotallrik och burritas.
" vafan, äre ett skämt eller?" ICKE, bilen blinkar fel ännu en gång.
William och Mattias och kathy kom förbi och det vart supergod marrängswisch.
När ni nu inte kan tro att vi skulle kunna vara fetare så har ni absolut fel- chipsen och dippen välkomnades sedan på tv-bordet. OCH till allas glädje vart det nostalgi på hög nivå när vi chippade in "Fucking Åmål" i videon. Men kvällen var inte slut. Vi började spela spelet När och fjärran i cirka 3 timmar.
-" Nämen, fick vi en nia?"
-" Nej Lollo, det är en 6 upp och ner......"

i'm with wonderfull stupid.

grabbarna stack hem och vi gawls kikade på Anders och Måns innan vi la oss i sängen.

Extremt superchill idag, sitter nu här och bara degar. supernice!

Blivit utmanad av mallan, så det är bara att go for it:

FAVORIT...

Färg:
oh tuff one, grå.
Plats: balkongen i Cypern
Fordon: Blir ofta cykel, men bil är ju helt klart softare.
Film: Fight club
Djur:Lejon
Affär: h&M
Serie: Scrubs
Skor: Mina vans är grymt snygga, dock osköna.


BRUKAR DU...
Titta dig själv i spegeln:
Svårt att låta bli
Gnälla: Njae, är mer brysk.
skrika: av lycka
Sova: händer mer än ofta
Drömma mardrömmar: Ja, folk i rånarluvor är ett återkommande scenario.
Försöka vara annorlunda: Känns väll onödigt..


NÄR...
Åt du senast:
Hemma hos Lollo, vi proppade i oss ett paket riskakor.
Läste en bok senast:Da vinci koden på engelskan.
Var du på konsert senast: Hm, senaste hela konserten var på hultsfred- In flames
Köpte du något senast: igår kväll, tuggummi på Tempo
Svor du senast: Hemma hos Lollo någon gång där hela tiden.
Sjöng du senast: Nu framför datorn, coldplay.
Klagade du senast: På att det var mycket i skolan för udo.


VEM...
Saknar du:
Kerstin
Rörde dig sist: Kramade Lollo
Kysste dig sist: Mr. T
Gjorde dig riktigt glad senast: Lollo och kathy tillsammans i en fin harmoni.
Fick du sms ifrån senast: Toste


HAR DU...
För många vänner:
ja, men alla är otroligt välbehövda.
tvångstankar: Nej, onödigt tjaffs
Någon annan pyskisk sjukdom: haha, "ja" underbar fråga.
Färgat håret: japp
brutit några ben: Näe, jag är Linnea med turen.
Några piercings: Ja, det kan väll hända.
Egen dator:Så gott som
Gjort bort dig rejält:självklart
Bra självförtroende: Heeelt klart.
Sagt att jag älskar dig till någon idag: Näe
Varit kär: oh ja, löve,löve,löööve.
Dumpat någon:ja
Blivit dumpad:ja


HUR...
Går du:
Rakt fram, oftast.
Svarar du i telefonen: " aaareääärlinnea"
Fördriver du tiden: Hänger vid datorn, tv, sims2, är på friskis.
Mycket pengar har du: Pengar är inge problem ( höpphöpphöpp)
Tjänar du pengar: Ja, pengar rullar in som dom ska
Bäddar du sängen: aldrig
Ofta diskar du: jag är så slö så det är sjukt. Nästan aldrig
Ofta städar du: 1 gång i månaden kanske. Och då är det ofta.
Många stör du dig på: En hel del
Ofta träffar du din familj: mamma o pappa blir det väldigt ofta, syrran kanske 1 gång i veckan, brorsan kanske 3-5 ggr på ett år
Mycket äter du:  Helst en hel gris på ett fat. jämt.


ÄR DU...
Förstående:
Jag försöker, mitt tålamod är inte det bästa
Öppensinnad: Ja, eller jag är iofs ganska skeptiskt ibland.
Arrogant: Nej, det hoppas jag inte.
Osäker: Nej
Intressant: ibland kanske
Hungrig: Inte så ofta.
Smart: ohh yes, allmänbildad.
Barnslig: Det är jag helt klartt
Liten: ja visst
Rolig: ja, enligt mig själv
Pratglad: Med lite öl i kroppen och ja,annars med goda vänner.
Hälsosam: hahahaha
Blyg: Med folk man inte känner
Lätt uttråkad: Nejdå, jag är nog ganska lätt road.
Arg: sällan på riktigt.
Ledsen: onödigt
Glad: ofta
Pålitlig: absolut
Laglig: Nej
Filosofisk: lite då och då, gärna sent på kvällarna.
svår:Nej, om man förstår ironi är jag super lätt.
Positiv:Ja, faktiskt. Under all fake-bitterhet.
Lätt att förföra: Äh, lite ska det kämpas.
Bra på att ge komplimanger: Jadå
Bra på at få komplimanger: Nej, vet inte riktigt hur man ska säga.


VÄLJ
Katt eller hund:
katt
Vit eller svart:svart
Varmt eller kallt:varmt
Vatten eller land:land
Sex eller kyssar: ohh, tricky tricky tricky. Snysk
Telefon eller internet: internet, det blir så vamt på örat med telefon.
Musik eller tystnad:bra musik=inte tyst. Dålig musik= gärna tyst.
Bok eller film:En väldigt bra bok
Leva eller dö: leva livet
Tjejer eller Killar: Dom får gärna dela förstaplatsen tillsammans.

SÅÅÅ var det gjort.



Några få  bilder av många ifrån maskeraden i vintras.

Bild 1 "värdparet"- Jag var Ragge, Malin var Ronny.
Bild 2 Erik-Stig helmer, Johan-Björn Borg, Kathy- sthlmsbrat, William- Miss J Alexander och Mattias som konstnär.

Nostalgi är alltid välkommet.

goodbye

Kommentarer
Postat av: Malin

Ojojojdå, jag tror nån missade en fråga ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback