hang over time

Födelsedagen igår var otroligt rolig. Först åt jag o brudarna en jätte god middag ( vegetarisk lasagne och vit choklad mousse med hallon på) Vi skålade i champagne och kände att festen började på allvar. Fick underbara presenter ( linne och en survivar-kit låda med en hel del roliga minnen ifrån cypern)

Senare så rullade alla pojkar in on the party också. Öppnade lite presenter. Fick en djävulsdräkt av Erkz som jag fick lov o bära i en kvart. Fick även ölglas, en gubb kalender och till min stora förvåning en utgårdslampa.
Några groggar senare befann vi oss på stan där vi tog bussen till Borlänge och flamingo. Var inte långt borta från att kissa ihjäl mig. Vi stegade in på Flamingo och drinkarna flödade och det vart en hel del dans.
Jag och Toste sprang sen till bussen och åkte hemmåt.
Idag har det blivit max och a big time hang over ( mitt surviver kit används flitigt redan- alvdeon, tuggummi)


Bjuder på lite förfest-pics!
bild 1-brudarna: Kathy, Lottice, Lollo
bild 2- Jag öppnar paket
bild 3- jag och simon
bild 4- den extremt snygga djävulsdräkten

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback