CreedCreedCreed

Another day in paradise, onsdagen den 4 oktober.
Vart inge friskis idag, istället klippte jag mig ( ser ut som en busig unge, men jag är helnöjd som Henke skulle sagt de). Tryckte sedan i mig 3 glassbåtar och är extremt nöjd med det.

Näe men jag lär shape up, ta tag i frillan lite mer allvarsamt, som förr i tin.
Skolan den här veckan har iaf varit grymt soft. En hel del sovmornar och tidigare eftermiddagar och på fredag är det studiedag. sooooooooft sooooooooooft

Kommit in i en Creed-tid nu också. Sjukt bra låtar det finns att hitta i deras old records.
Passar alltid bra
Kan ibland kännas som om Pearl jam och Creed är samma band, men man hör fan skillnade... i den stora helheten. i'm delivering som big ass facts känner jag.

Men nog om dig, hejtå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback