Cant' liveeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee

ÄNNU EN HELG

 Let me tell you about it

Fredag-
Åkte o jobbade. Jag o Bengan shoppade loss på Arnes.
Sen vart det somsagt singstarkväll hemma hos Lolla. Lollos lilla syster hade helt plötsligt 700 miljoner vänner där som vi sedan ( efter lite bärs och vin) drygade oss ganska rejält med.
Vart några rejält schyssta battles och snack. Vid halv 4 tiden kom Toste and the crew och hämtade mig.

lördag-
Chillade hela dagen. Jag och Toste fetade oss med hemkörd kebabtallrik och forrest gump.
Kathy o lollo dök upp med matvoror i högsta hugg och lagade middag och efterätt. Jag fick inte vara med o laga maten så mitt enda mission var att cykla ner till ica och köpa philladellphia ost och sen koppla in Dvd'n. Jag kände mig som en man. Sen kollade vi iallafall på LOLLOS VAL av film: Rent.
Världens sämsta film någonsin, kathy somnade efter en minut och jag höll på att dö.
Men det var en mysig kväll!

Söndag-
Vaknade, sa byebye till Toste, bikade ner till preem och åkte sedan till jobbet. Efter jobbet hyrde jag,erkz och mallan en finfin malin&Linnea film- party vegas. "Är den redan slut?" Sen försökte jag intala erkz att charlies angels faktiskt är bra.

Är ledig idag och det känns så jävla fint.




Kommentarer
Postat av: Malin

Jag ÄLSKAR Arnes :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback