10 oktober

Veckan ranglar sig sakta men säkert framåt i regnslusket.

I måndags var det sovmorgon till underbara 12.55, sen skjussade Toste upp mig till skolan där det chillades rätt totalt. Gick sedan hem till kathy där det vankades "mellis" ( mellanstadie-ordet nummer 1).
Satt och snackade om massa skit som vanligt, Lolla dök upp och snacket saktades inte ner.

Efter tomatsoppa och varma vitlöks baguetter var det dags för 100 höjdare!!!
Favorite Host's, favorite show, favorite humor.

Tisdag-
Tog mig en lite längre sovmorgon idag men cyklade sedan upp till skolan med min nya ride. Blåa Danny, han kan nog bli en fin vän.

Hem i kyla och rusk, stannade på ICA och köpte onyttigheter, smoothie och Hennes.

Satt sedan och åt varm risgrynsgröt med kanel medans jag kikade ut på det kalla höstvädret. Käkade även lite falu rågrut ( Det enda som tillåts i Falun..for i helvede ). Det kändes riktigt mysigt iallafall, börjar nästan längta efter mörkare mornar och kritvit snö. Och längtar faktiskt nått kopiöst efter min snowboard och fjällen, som det kanske märks.
Drog sedan till Friskis och det vart lite ki-jympa. Nu, en dusch senare så är det nog dags för sängjäv.

/lennü the king





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback