psykologin gör mig psykiskt sjuk.

anrgy fuck

Ungefär så här glad är jag idag.
Jag orkar inte att plugga, jag har nog aldrig varit så här omotiverad.
Nu har det blivit mörkt och regnigt ute och jag blir tröttare för var dag som går.

Jag och kathy satt och diskuterade alla extremt roliga saker som vi ska göra när vi tagit studenten.
Vi snackar resa runt exakt hela världen. Road trips i Usa, surfing på Bali/australien/hawaii/LA, klättra i vattenfall i thailand, spela schack på en öde ö med en chang i handen, rida på stäppan i sydamerika ( vi kan inte ens rida och jag är rädd för hästar, men det ska vi), rida i öknen i USA-like cowboys, åka små båtar på amazonasfloden längst in i regnskogarna, vara på grizzly jakt i kanada, vandra i berg på Sri lanka och i österrike, åka snowboard i alperna/norge/kanada/nya zeeland ( iaf jag), åka den transibiriska järnvägen i Ryssland, åka husbåt i Indien, hugga träd i Finland, besöka små indianstammar i sydamerika, röka cigarr på Kuba, bli rånad i Mexico, rida på elefanter genom hela Indien, åka på safari i Afrika, besöka fattiga byar i Afrika, segla runt jorden, dyka vid barriärrevet.

ja..bland annat då.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback