KNOCK yourself down!

Fredag

Började kvällen med erik och udo på kopparhatten. Vi tog oss en varsin san miguel och snacka lite.
Vid 22-tiden tog vi bussen mot Lisa och hennes fest.  Jonny ( the sprinter ) sprang ikapp bussen och vi var på väg. Vi gick av fel och virrade runt ett bra tag innan vi hittade.

Väl framme så var det bara att hälsa på folket och min kära man. Kvällsingen gick på och det var en riktig amatörfest= mer underhållning för oss. Pricket över i:et var när en kille knocka ner sig själv genom att knäa sig själv i ansiktet. Kvällen var complete, världens sämsta fest. Vi ( eller snarare jonny) väckte upp malin som fick komma och hämta oss. Jag och Toste gled hem hit och sov skönt ( fick dock först ett x antal dryga samtal)

Nu är det lördag och jag ska snart bege mig till Malin!


see you later

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback