Gone Daddy Gone

snö snö snö snö  Det ser ut som tomteland här. Och det känns mys!

Var väll inte så sjukt lyckat igår kväll kanske. På dagen vart det dock shopping på Lindex ( t-shirt och trosor) och sen en fin t-shirt på åhlens och en födelsedagspresent till mallan ( exxxtremt försenad sådan)

På kvällen då. Jo jag greppade min smirnoff flarra och drog mig neråt skronken. Det vart först idoltittande och lite groggs. Sen var siktet inställt på att dra på S2 men så vart de ej. Sen skedde en hel saker som gjorde kvällen ovärd. Bla så snodde någon min smirnoff? Mer än halva kvar. Då blir man arg och besviken att det finns sånna människor än, fan dom flesta är ju 18 bast. ( dom vi tror det var dock inte 18)
Vandrade sen hem i snöyret och ramlade ett x-antal ggr på den lurande isen.

Idag hoppas jag på en mer lyckad dag/kväll. Ska snart ner och fika med some of elajten!
Bara det bådar väldigt gott!

/ Lennü

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback