FETTO

FETTO
ja, sådär kan man se ut när man kommer hem klockan 4 på natten efter en krogkväll i Köpenhamn.

Fika igår, MYCKET trevligt. William cyklade förmodligen i motvind, klockan ställde om sig själv och han glömde vässa pennan för han och Moe kom en aningens försenat. Jag och Mattias satt dock godtrogna och väntade på våra kära vänner. Sen vart de mackor och kaffe.

På kvällen vart de jag,kathy och lolla ( de tre musketörerna) som kollade på film.
Jag stannade kvar hos Lollo och idag har vi varit fetast i staden. Vi har kollat på Sagan om ringen ( the return of the king-EXTENDED VERSION) sen sprang vi och köpte chips och dipp och kollade på finding nemo. Myyy gousshhh we're lazy.



Jag tycker du ska komma hem nu


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback