en munter kväll på club etage

Jag slängde bort min heder, mina spärrar och min själ för att gå på club etage. Smaka bara på namnet så förstår ni vafan det är som sker.

Kvällen inleddes hemma hos Lollo där det spelades bazz och sjöngs singstar. Jag pissade på alla med min gubbe "Zorn". Zorn som förmodligen är det ballaste och snyggaste namnet någonsin.
När jag och Lollo hade  avslutat förfesten på topp med att sjunga Robyns " show me love" så vandrade vi neråt mot klubben. Jag,lollo,matty och figgelino. Väl nere så fick vi inte komma in gratis för att vi hade inte tillräckligt somriga kläder. Pissigt, dom vet inte vad jag har på mig på sommaren. Näste gång får dom specifiera "sommarklädsel".

Det vart en störd kväll med mycket dans och dricka varpå dom visade sällskapsresan på de stora skärmarna, jasså tänkte vi. Träffade kul folk och püssades med min man.

Tack men nej tack till efterfest i säter, dom älskade mig, jag hatade dom.
Gick raka vägen till ghandis där jag såg en underbar syn. Den okrönte konungen Erik Mr. Meiton. Han stod och log med luvan tätt igendragen  med sin cykel i kön. Han hade uppskattningsvis stått i kön i ca en timma och han märkte förmodligen inte att alla gick före honom. Han stod där med stulen vinflaska från marres och sjöng en tunnbrörullesång på engelska. Underbart. Sedan hände det att den KRÖNTE kungen mattias blev bestulen på sin hamburgare (?). "Näe nu jävlar", mattias springer efter och knockar tjyven, jag jublar inombords. Mattias är idolen.

Sen så låg hela världens bekymmer på mina axler hur jag,lollo och toste skulle ta oss hem. Jag hivade fram stålarna och vi drog en taxi för 200 spänn, först hem till Lollo sen hem till mig.

Idag masade jag mig iväg till skolan vid 12, trötthet är en underdrift. Men det känns fint.


HATT ELLER GASOLINA


( förövrigt är Mischa Barton och Benjamin Mckenzie askassa skådespelare eller så spelar dom världens dåligaste roller)

Kommentarer
Postat av: Anonym

haha vilken kväll, vilken kväll...=)

2006-11-30 @ 15:35:31
Postat av: matty!

ville bara klargöra att det var jag, matty, som skrev föregående inlägg! /mannen med en hamburgare mindre, men en erfarenhet rikare

2006-11-30 @ 15:36:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback