Antal kalla

Tja! veckan har rullat på fint med underbart sommarväder, förutom några missöden ( tappat min mobiltelefon och plånbok, men fick tillbaka plånboken av en väldigt snäll tjej)
så, nu är jag ONÅBAR! hemska ord i dessa tider, fast jag är inte onåbar eftersom i det samhället vi lever idag så finns det saker som heter hemtelefon ( ja, jag lovar) och internet.

Haft lite nationella i engelska i veckan, gick pretty good. Fick veta betygen idag och jag var bara 8 poäng ifrån Mvg, så vem vet, det kanske blir mvg i år igen. Börjar bli rejält mycket i skolan nu så här på slutet, stressen smyger sig på. Men, chillarn som jag är brukar det oftast bli lugnt istället.

MEN till något lite roligare: SNART ÄR DET HULSTFRED. Det ska enligt mig, bli mer underbart än förra året. Hoppas kan man alltid.

I helgen ser det ut att bli grillning och pluggning. Och förhoppnigsvis ett par antal kalla bärs innanför sommarvästen. Jag borde bli poet? jag vet, jag är ganska maxad på det.


Japp det var ett rim, tror jag....

hm..ja..Bert är min inspirationskälla.

antal kalla


HA EN TREVLIG HELG
















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback