another day

Hey. Tycker lite synd om mig själv en dag som denna, har världens största pain i magen. En liten alien som sitter i min mage och skär och har fan skärt sen i lördags. Annars har dagen varit  värdelös. Hatar onsdagar, går till 20 i 5. Omöjligt att orka med en sån dag speciellt inte efter nationella i engelska, vafan va grejen? gick inte så bra tror jag. Blir nog inte MVG detta år.

Alls.

På engelskan satt folk och sjöng, oväntat där men vi slapp ju iallafall jobba och det är ju inte jag den som heter bang på.
Och rektorn kom och pratade om projektarbetet, verkar drygt men kan nog bli kul, beror ju på hur man gör det.
På MUM gjorde jag en studsande discoboll till min production, jävligt snyggt.

Bara två terminer och 25 dagar kvar i skolan nu. comon Linnea, SHAPE UP!

( snart sommar,  hultsfred och ett ex antal bärs )



THE USED-HARD TO SAY





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback