Stereosteppas

Just nu är jag för tom i huvudet för att skriva nått smart. Jag måste chilla med dom kalla i fortsättningen!
Igår förfestade jag,kathy och erik hemma hos erik. Det vart några glas vin och min nya vapendragare Teppas var med på plats ( en jävligt nöjd trä buddah-present från erik ifrån Bali)
Men vi hade en tidsplan att följa " okey, vi stannar på 18-årsfesten i en kvart sen drar vi" så lät det innan vi entrade Emelies 18-års fest i K5an. Väl där inne lät det såhär " okey, högst 5 minuter sen drar vi fort som faan"
Vi drog med oss Peder ner till staden, vi klev in Kopparhatten där det var reagge/dancehall night.
Bengan var lyrisk och erik bjöd på white russian, en sann bjudare. Träffade även erkz och det var inte igår!

Sen blev kvällen mycket störd, sibyllamat, bussfärd och allt möjligt mystiskt.

En trevlig kväll vart det iallafall men nu smyger sig paniken på och jag får ge fan i att göra av med mer pengar. Man mår ju dåligt. För att försäkra sig om att inte göra av med pengar på onödigt skit så ska jag och kathy ner på julskyltningen och köpa julklappar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback