3 dagar kvar


 

alla bilderna ovan är tillägnade mallan ( hon vet va jag menar )

Nu är det iallafall bara tre dagar kvar tills vi sitter på flyget, men vi drar till sthlm redan i övermorgon.
Var upp till rektorn kvart över åtta imorse med farzan. Vet inte om jag fick ledig eller inte? fick iallafall en lapp där han skrev under.

Idag öppnade jag iaf mitt hem för mallan. Jag hade lite innan bikat iväg i full fart mot affären för att köpa tröstande bullar/muffins/kakor. Sen smaskade vi i oss dem o det vart prat o tyra banks show.

Igår öppnade jag hemmet för william. Sen cyklade vi ner till statoil och köpte mängder med godis. Vi åt upp det med glädje till en kass film och high chaparall.

fortfarande skit. Näten trasslar in sig allt mer.

pants

favvo byxorna.

Kommentarer
Postat av: Malin

Snygga bilder ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback