triple trouble

Jag har börjat jobba. I förrgår. Idag bakade jag småkakor i typ 6 timmar. Som tur är har jag haft Moa och Katarina vid min sida. Ahg, mina fötter gör ont. Bara 7 dagar kvar. HA! man har blivit en slöis. Jag börjar 20 över 7= snart nattinatti.

Festivaltrubbel härjar runt i byn också. Jävla virus det där. Vi trodde vi hade ett färdmedel som skulle föra oss till ett annat land. Det visade sig att vi levde i en lögn. Men nu verkar det ha ordnat sig, vi ska åka i en grön gammal volvo. Vi behöver ju inte skylta med att vi är swedes iallafall. Skog och volvo- combined.

The last trouble är väll att vi ska snart till Norge och lämna en sommar i Sverige och allt vad det innebär. Det känns inte nå roligt alls för tillfället.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback