Nu är det den 13 maj

Fan va sent det har blivit. Är jämt uppe så sent nu för tiden. Som om jag har en tävling med mig själv. hur sent kan du vara uppe Linnea? egentligen? vem frågar alla dessa frågor? måste vara medicinen som talar.

Nu är det måndag.eller snarare så var det måndag innan klockan blev så förbannat sen. om en vecka ska jag börja jobba och jag börjar få lite ångest. det var trots allt mer än 4 månader sen jag åkte fram och tillbaka till samma ställe och gjorde saker som gav mig pengar.
men 10 dagars jobb ska jag väll kunna ta mig igenom. Har ju Moa och jag kommer visa henne hur jag gör min grej.

fan. nu är klockan ännu mer. tiden går så fort och framtiden känns så oviss fastän den är..viss. Vet ju vad som händer men så mycket som är ogjort. inte okej. måste fixa saker och ting. snart bosätter jag mig i ett annat land igen. rymmer jag från falun? kanske. men jag vill inte lämna spår efter mig. vill isåfall försvinna spårlöst. men det är omöjligt. finns alltid kvar. va?. Måste vara medicinen som talar.

Det snurrar i min skalle. Vet att det är medicinen som talar.


Kommentarer
Postat av: erik

snurrigt linnea! men idag har du namnsdag, så grattis!

Postat av: moa

vi ska göra vår grej nea, var så säker!!
och grattis från mig med, glömde säga det när vi talte (som man sa förr i tiden) alldeles nyss. ses om en timme

2008-05-13 @ 17:40:50
URL: http://moetown.blogg.se
Postat av: skronken

jag fattar ingenting

2008-05-13 @ 20:06:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback