NAMNSDAG

Jag visste inte ens om man firade Linnea idag förns min käre far ringde och väckte mig och bjöd mig på lunch. Sen bjöd min käre mor mig på fika. Men tack för alla fina gratulationer
Moa har en bild på sin dator där hon ser ut som en fiol zombie. det, plus, en jävligt otippad photoshoot i Faluns city gjorde hela dagen värd. och om man plusar på fika och lunch på det så är dagen komplett och nästan helt fantastisk.

Bra skit:

Henke henkelito till Em. Ja, jag är en fotbolls nörd.

Dåligt skit:
8 bomber sprängdes i Jaipur i Indien där vi hängde rätt rejält under våran resa. bomber på marknad är en hemsk idé tycker jag.

Kommentarer
Postat av: Skronken

grattis på namnsdagen. jag funderar på att bomba falun, passa er.

2008-05-14 @ 00:32:28
Postat av: moa!

filozombien är ingenting att skämta om nea. en dag kan det gå jäävligt snett! /fiolzombien


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback