Fredag i en kylbox

Ja, idag firar jag min sista vardag som arbetslös och det med galans. Kom hem till Toste igår efter en hård dag på staden med diverse vänner och fik. Han valde att ta en lur klockan 7 och lämnade efter sig en rätt så uttråkad Linnea. Vid 11 snåret tog hungern över och jag åkte hem till Jonny. Johannes. J-boy och hans nya lägenhet. Där avnjöt vi en hamburgare eller 2 och kollade på Outsiders. Det jag vill komma fram till är att det snö/regnade när jag lämnade jonnys port. SNÖ! Så, idag vaknar man upp till ett grått land, tv'n valde att inte visa några kanaler och det är kallt som en frysbox. Va händer? är tyskarna på väg?

Dessutom så gör jag av med för mycket pengar och väljer att ignorera att jag har en massa saker att utföra. Det kanske ska bli skönt att få ett jobb. Nej, nu ska jag ut med plakat och så ska jag höja min röst. Tillbaks med sommaren!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback