Utflykt..men mest jobb.

Jobbar för 7 dagen  rad om ca en halvtimma. Börjar bli rätt sliten. Sena timmar framför filmer på personalrummet med resten av the crib hjälper inte till.



Idag åkte jag,lollo, katarina och Jorrit till Otta. Vi skulle fixa våra skattekort. Sen gick vi in på Cubus (jag vet) och till vår förvåning var allt superduper rea och jag köpte en klänning för 20 kr. Heja Cubus! I vanlig Otta-anda så ska man tydligen äta en korv som heter "pyshje med allt". Den hade allt och jag mår nu lite illa vid åtanke av besten.
Blöh.

Det var iallafall soligt och skönt att få komma ifrån Lom för en stund. 2 arbetspass till men imorgon natt smäller det. Mot Oslo, Mot Göteborg, Mot Sverige, Mot vänner, mot bruce!

See ya'll!

Kommentarer
Postat av: J!

haha men far å flaxa! Jag skulle inte ta korven i munnen om jag så fick skölja den med Gredos...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback