Lom

PICS FRÅN LOM


  1. Lenny i Lom
  2. Katarina makes the jump
  3. Jag tar in forsen
  4. lomseggen+löv+kathy
  5. Lollo på besök!
  6. Vår dessert ( förövrigt, sjokolademoussekake,citronkrem,eplesalat och sorbet)


  1. Jag utanför Fossheim hotell
  2. Kathy stoltserar vid den norska flaggan
  3. Karin bara må baka en tårta
  4. Serius buizzznuizzz


SPEX IN LOM


  1. D-Rob sprutar "magisk" eld
  2. Miss Dalarna och två psyk kockar
  3. sexy Kirsten
  4. Ståle och Kristoffer
  5. Johan och Kirsten
  6. Elena spexar i receptionen


UT PÅ TUR + FEZZ





  1. Jag och Kathy ute på Sogndal tur med D-Rob
  2. Lollo på besök. Systrarna Graaf
  3. Geiranger
  4. Sjokolade uppe på lomseggen
  5. Tre musketörer
  6. Tyra Banks minen + Pölse
  7. På väg till Sogndal
  8. Taccofezz+Singstar. Heidrun och Kirsten
  9. Lenny och Heidrun
  10. Kirsten är hunkrik
  11. Heidruns och Lars bröllop
  12. Jag,Ståle och Kathy på bröllopsfest
  13. Johan och Hans kör singstar


Här har ni!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback