I'm Living on the edge

dangerilicius

Idag var jag inte sen med att knåpa in snusen under läppen. Fram med telefonen för att ringa Ubbe sen  sicksackade jag mig in i mina smötsiga åverall byxor och drog mig ut i snöovädret. Det var Dagen D. Det var dagen då "Flytten"  var ett faktum.

Det började redan Förrgårkväll. Dubbelparet Lollo,Fimpen,Lenny och Toste drog uppåt i land. Norrland. Ikea.
Där rånade vi Camprad på allt han hade och åkte sedan hem. Temat i lägenhet=grönt.
Jag smutsade även ner min obefläckade händer på Maccedonken. Long time no see. Vi duellerade sedan och ni förstod vem som vann. Jävla clown!!

Lägenheten blir iallafall fedt snygg med kristallkrona och allt pompa och ståt!

Bruce på Ullevi, ja tackelitackar du!

image304

Kommentarer
Postat av: Oaaaaaaaa

brooooooooooos


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback