from india haah?


När jag fått ordning på livet igen så ska jag lägga in många,fina bilder ifrån Lom. Vare sig ni vill eller icke!
Men innan dess har jag inte mycket för att skriva här. Falun är precis som det alltid har varit , minus goda vänner som flytt Faluns dimma.

Jag har träffat dem jag vill träffa även om det fortfarande finns ett 10-tal kvar på listan över "vill-träffa-människor". Men jag har ju 2 månaders tid på mig, så..jag har ju tid. Sånt gillar jag.

Onsdag- Hemfärd, depp, familj+man
Torsdag- Jag och Katarina kröp ner på staden, i skräck. Mat,te och käre Lollo.
Fredag- Stockholm med Toste
Lördag-Träning ( en väldigt kort sådan), indisk mat kväll+ skräckfilm. Malin Backlund kom även in i bilden.
Söndag- Hängt med syrran, Lovis och familj. Snart drar jag till Kupolen ( hemska tanke) för att kika lite på Miss Li sen blir det lite försenad födelsedagsmiddag med familjen.

Tips

Kika på filmen "Loose Change" och du kommer bli mäkta förbannad. Det är en väldigt intressant film, och det är sjukt att diskussionen inte har tagits upp mer, eller att man får kritisera mer. Sinnesjukt!
En annan film i samma genre är " 9/11 mysteries". Den är inte lika bra, men är helt klart sevärd.











Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback