angående att fly sin kos!

De senaste dagarna har varit rätt så hektiska! Brorsa+familj har varit på besök. Trevligt med göteborgare runt sig, koseligt folk. Har även blitt Vinkväll med goe goe vänner, Kathy och Lollo, My sweat man. Det har gjort att, redan nu, börjar jag gå tillbaks till lugnet. Till "vardagen". Stopp och belägg, säger jag då! jag tänker icke vänja mig vid en grå och trist vardag som lonely arbetslös denne vecka!

Imorgon väljer jag därför att fly mot varmare breddgrader. Estocolmo! Närmare bestämt: Hornstull, upp på Söderns höjder. Ska hälsa på Kärran några dagar och andas in lite förorenad luft. Hallå Peter Siepen, Hallå sessan Magda!
Hinner även att doppa tån på jägaren i Gävle. Det är dags att spana in Uddans crib en skvätt.

Vi ses på fredag igen!

image230

Kommentarer
Postat av: matty

fan du drar alltså ut på en såkallad "roadie" =)

2007-11-21 @ 16:38:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback