Vid vägkanten finner du en blomma!

Jobbet gick helt ok faktiskt. Gamade skjortan ur de flesta. några av Tostes polare dök upp en sväng, spelade bort fimpens 20. ojoj. Sen var det en hel del horgubbar på gång in the hizzle. Alldelles för mycket av " jaaa men du var en söt tjej du..hehehe..höpphöpp..". Gick iallafall i plus, och det är annat än de tidigare två nya tjejerna som har spelare. Kalla mig Lenny med skillsen!

Idag har det varit mors dag så jag säger: Grattis Mor!
Åkte med pappa och plockade lite blommor, inhandlade käk och så vidare.
Min brorsa kom hit för några timmar sedan, han spenderar annars sitt liv i Götet. Vi har kikat lite på Ocean´s eleven ( för den har man ju aldrig sett förr? eller?) och sen kikade jag på lite scrubs.

Ska bjuda på lite fredagkvälls bilder:

Vi avnjuter grillat


I denna mans hem: Allan,Pallan,Matte. You name it!


Chill på veranda


Vi gör falun by night at gruvans utkikplats. Jag sjunger ut mina känslor.


Freaks, " Were going round in circles"


Färden bar av till hoppbackarna.


Nu tackar vi för oss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback