Proud to be part of these days

Lediga dagar får en att må mycket bra,härliga tider du!

Sitter o skriver på en gudstjänstrapport som ska in imorgon. Jag begriper ingenting. Vem är Maggan och vad vill hon?

Idag åkte min man tillbaks till zie work. Det känns som snömos. Jag säger som Görgen " Man saknar inte kon förens båset är tomt".

Jag hade absolut inget vettigt alls att skriva nu. Pinnen i fingret, fingret i pinnen.

Dagens hits:
Tingsek- World of it's own
The tough alliance- Take no heroes
Say Anything- Alive with the glory of love
The concretes- Grey days
slagsmålsklubben- Sponsored by destiny


Kommentarer
Postat av: matty

tips på nya hits: Tough Alliance - First Class Riot
Slagsmålsklubben - Kasta Sten
Ladda ner BUMS

2007-05-10 @ 16:19:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback