Nostalgi flod

Sitter och läser lite old bloggs på, hör och häpna, Lunarstorm ifrån tidernas begynnelse.
Vi snackar åttan,nian,ettan osv. Men till nians bloggar. Jag har då kommit till en insikt att jag och mina vänner var fan bäst i hela världen på allt. Kunde man vart fränare i nian än oss? ICKE!
Andra 15 åringar var inte med och spelade i samma liga gällande humor. Vi spelade bort alla brains totalt med hjälp av våra akademiska föreläsningar, öl var redan då en konstform och inte ett sätt att bli full på, Vi hade respekt, STOR respekt, för våra lärare som ingen annan förstod sig på. Lothar,torre,älgen, Sigra. Forna soldater

Ironin hade blivit ett redskap som vi använde oss av så pass mycket,att vi redan då, visste varken ut eller in.

Jag hyllar min tid på högstadiet!

Kommentarer
Postat av: matty

vilka tider!

2007-05-11 @ 13:00:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback