Mr. brightside

Ojoj, jag har hoppat in i en hel del projekt som jag inte riktigt vet hur det ska lösas.
Men det är bra att vara impulsiv lite då och då! ( till skillnad från vissa andra,..ud..ddan....)
Yes, beställdes tågbiljetter till copenhagen den 4 juli. FAN VA GÖTT! det blir Roskilde.
Red hot chili peppers,Beastie boys,The Killers och In flames för 3 gången! underbart!
Vet somsagt inte alls hur dett ska gå med jobb och pengar eller något. Men jag får försöka så gott det går..och om det skiter sig så har jag iallafall hultsfred..och så har jag FÖRSÖKT!

På hultsfred ska dom visa lite konserter från förra året på bio-hultsfred. Bla In flames. Det heter man absolut inte bang på, så sjuukt fet konsert och så sjuukt fett band. Det återupplever jag gärna igen. oh yes, oh yes!

peeeeeace

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback