grycksbo or die?

Kan börja med gårdagens bravader, dra på lenny:
  • blev pepp-övertalad på att "get looze with the booze" som det så fint heter
  • Cyklade som vanligt över bock och sten innan jag kom fram till vespa hooden: Gruvriset
  • Bengan och Oa plockade upp mig, i dessa okända marker.
  • Öl
  • Lekpark? Öl
  • Hägglund + brojd dök upp. Tändstickor välkomnades
  • Skånsk akvavit som fick axel att svälja sina tänder
  • Dödens åk ned till stan, lennys liv hängde på en skör tråd
  • Helvetet fryste till is och jag funderade länge på mitt val av skor.
  • Etage? en bra idé? javisst
  • 90 tals medley efter 90 tals medley
  • Öl
  • dans, dans, dans.
  • Gratis cheeseburgare
  • DRA PÅ HEM!

Så var alltså onsdagskvällen. Förstått?

Idag var det andra bullar, Eller? ja.



Ja ni ser ju vilket äventyr de bjöds på! Allt ifrån vildsvins-safari till pappersbruk.

Innan så var vi på hatten o fikade och hos Erik och fikade. Mycket fika, eller? vad kan man veta?
Vi besökte även min syrra,"när vi ändå var in the neighburhood".

Mi and mi sis ( taget ifrån arkiven va!)
Godis konsumerades. Godis är guds gåva!

Jävligt fin dag, snart kommer även min man som bättrar på dagen ännu mer. Han har med sig hamburgare från Max.


That's all!

Kommentarer
Postat av: erik!

lenny! jag tror, är rätt säker, att jag glömde min fantastiska mössa hos din syster!
ikväll gråter änglarna i himlen


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback