Enligt Lennys beräkningar del II

Det visade sig att de fanns några luckor i min beräkning, så det är bara 17 dagar kvar i skolan.
17 days of glory. Det var ju nämligen så att min klass är lediga imorgon + på tisdag, så då var det bara att sätta sig ner vid kalkylatorn igen och räkneliräkna, nej, jo,nej.

Vädret är ju på tiptop va. Tiptop är en jävligt äcklig glass förövrigt. Man tror man ska få Sven-ingvars men man får bara kurt göranz. Ungefär så kändes det när man åt den. Fyfan för glass lurendrejeri. Piskan borde gå vild i hus och hem!
Apropå piska så är det något som Sverige gör i VM. Härliga tider med hockey när det nästan är sommar. Då vill man ju kolla på.....typ..segling, eller nått, hela dagarna. Fan va trist, jag bangar den. Den som inte bangar på att "supa" är min vän Ante som har planer på att skippa alla skoldagar, fastän det bara är 17 dagar kvar, där han börjar halv 9. Vilket är 3 dagar utav 5. Härlig grabb de där!

Igår var det lite mindre bra väder. Jag och sM käkade glass. Jag köpte INTE en tiptop.
Sen kollade vi på ett desperate houswives avsnitt, jonny kom och ville vara med oss coola, sofistikerade, lärda vännerna. Sen kom min man, vi åkte till citygross. Jag har svårt att sätta in den affären i ett särskilt fack. Fackapfacket. Kanske.
Sen smekte vi ihop en taccos illa kvickt, 3 timmar senare kunde vi börjar röra vår ena lill-tå. Resten av kropps massan var fortfarande numb. Kollade på en värdelös film gjorde vi också, "never been kissed", ni hör ju själva.

Idag ska jag vara buizznuizzz women och åka ner till Engelbrekt för lite schemasättning och diverse andra vuxna grejer.

Dagens låt:  Slagsmålsklubben- Smart drag Mr. Christer

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback