Dåre

När man har varit på Parken/rättvik dagen innan, glidit hem runt 4-5 tiden och sedan gått upp vid 11 för att lapa i sig en välbehövlig gudstjänst, då är man fan inte pepp.

Skulle gå på en gudstjänst som studiebesök till religionen. Var på elsborg kyrkan ( pingstvänner) och alla var dårar. Vafan har skett på vägen med dessa människor? Sitter som nå jävla retards och viskar jesus i en timma. bakom en. Och där satt man, inte särskild glad och pigg. Jaja, Det är ju trevligt att dom trivs med det iallafall, men jag kommer aldrig bli reeeeen.
image172
ondska?

Jag orkar inte gå in nå fuurther på rättvikstrippen. Ett under att man lever iallafall, ett ännu större under att Lollo o katarina lever. Nycklar,pengar och allt-vet-vad spreds över hela Rättvik under kvällens gång. Va gjorde ni?
gawls,gawls,gawls. Jag och B-lund struttade runt inne på parken iallafall till diverse goa bitar. Sedan dök även min man upp efter att ha chillat på parken-taket i en timma för att kunna planka in the "right moment".

Erik M kom o hämtade oss och kanske hade erik funnit herren där. Annars skulle han ha tänt eld på sig själv och kastat sig ur bilen. Jag tyckte dock att jag var en ganska dräglig vän, som sällskapade han genom envikens dimmor medan resten av järngänget sov.

Idag har jag även vart på engelbrekt och tränat lite dealing. Till helgen ser det ut att bli lite mer genomgående då jag ska få stå med en annan dealer och vara med lite...på onsdag ska jag även tillbaks för lite schema bestämmelser.  AND STUFF LIKE THAAAAAAT som our dear friend skulle sagt det.

that's all.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback