Då skulle jag vilja tacka för mig...

Helgen passerar förbi i revy, snabbare än zie light.
I fredags så var det hatten på G. Allanbrallan kom hit vid 7 snåret och agerade grillmaster i pappa kjelles fotspår.
Allan skulle åka o hämta en jacka och kaoset var väll ett smärre faktum. Uddan steppade in i huset medan jag åkte ifrån det, hem till kärran för lite prego.

En ovanligt lång grillning senare så satt vi och åt kycklingspett, Allan åt dock en alien i miniformat. Styckad och klar för intagning av aids. Vi satt och filosoferade över lifvets gåtor, vaaaaaa kan man veeeeeeta?
Diftongen Oa och hans lumparpolare hade bestämt sig för att kika förbi på kvällskvisten. Uddan fick agera dagmamma och hämta upp de små liven. Oa var helt klart fit for fight. Senare dök även kricka,axel och papi upp.
Allan hade då redan åk iväg för att lira några stycke skivor på hatten.
tjuppiduppiduppduppdupp.
Vi svepte väll vin o bärs och njöt av tillvaron. Senare så masade vi oss ner till staden och in på hatten.
En helt okej kväll med halv trevlig musik och halv trevligt folk. Efter de så hände saker fort och smärtsamt. Eller, inte särskilt smärtsamt, men minnet svalnar väll en aning och någon uppfattning om tiden fanns icke.

In på donken för diverse mål mat. Ut igen och hem till mig med grabbarna wooooooooooööööwh i släptåg.
Väl hemma var det krälande på varmt golv som gällde, te och 17th heaven. Även lättlagat fick vara med en stund " Är de häääääääär olja eller?". Oaa gick o la sig i kuvösen medans uddan tog sig an the land of bed.
Jag gick o la mig i min beloved säng. Patrasket stegade sedan ner till ica dan därpå, grabbarna tog sig hem till sig och jag hem till mig igen, med en calippo i högsta hugg. Isklump med smak av fackap.

Idag så hamnade jag i youtube träsket, satt väll ca...hela dagen va?
Allt ifrån tjocka killar till foo fighters videos till kvarteret skatan.
Vid 8 tin kom schanne,frida o uddan instapplandes med godis i ena näven och knark i den andra.
Det spisades bonde söker fru och sedan eurovision song contest. Schanne var i extas och delade gladeligen sin kärlek för Ola Salo med oss andra.

Oaa, jerk och simon gled senare in efter diverse missöden med bussar. Vi suckade högljutt åt bidrag efter bridrag. Det är ju alltid dåligt, men så här dåligt?
Min favorit var såklart Ukraina med silvertratt på huvud. Allas hatobjekt var väll den lesbiske bi-ja-jotchen från Serbien som till slut tog hem segern. VAFAN? gråa öststaterna i farten.

Imorgon blir det att packa upp humöret och sätta mig på cykeln till slussbrudens huvudkontor för some serius utbildning. Känns jävligt tröttsamt, men vad ska en enkel arbetare göra? skipppididopp.

God natt!

Kommentarer
Postat av: schanne

mitt liv gick under i samma stund som den lesbiska kampsången tog hem segern, jag har fan inget att säga mer.

2007-05-13 @ 16:41:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback