Where are you know?

image113

Vakna upp Linnea till ännu en underbar dag!

Tjernobyl har öppnat upp sina portar i falun. Vädret är lika trött som en
okolsyrad eldorado cola ( 2 L Cola 50 6.90+pant)
slask och helvete, det känns som om jag går runt i världens smutsigaste slushpuppy.
Väder o vind i bloggelibloggen.

Igår så bjöd Toste mig på resturang. Det var soft. Tips bara: ta med dig en rullstol om du beställer in oxfilé planka.
Vi lyckades iallafall rulla oss bort till parkering. 70 kg tjockare så kom vi hem till Toste där vi kikade på lite The departed. Scorsese verkar helt klart gjort det igen....Men det visar sig idag när vi ska kika klart på filmen.

Feta sånger för dagen
Jack Mannequin- The mixed tape
Looptroop- Rainbow faces
Looptroop-Fort Europa
Patrick Park- Something pretty
Joshua Radin- Winter

Men den fetaste av alla är såklart:
WILL SMITH- MIAMI


Beastie boys och The Killers till Roskilde!
Roskilde börjar bli mer o mer lockande nu.
Förlåt hultsfred, men i år kanske jag sviker dig min käre vän.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback