Sunday, bloody Sunday

image119

Jag borde starta en plugg-blogg istället. Som det ser ut i detta läge.
Pluggade projektarbete hos udo idag. Skronken fick ta hand om chips och dipp delen. Jude colan var dock slut så det fick bli premium  cola istället. Smakar ungefär som en död fågel.

Åker ju till Mr.Teneriffa om ca 7½-8½ dagar. ( åker med flyger tidigt på tisdag morgon men det planeras att åka till sthlm på måndag kväll) så nu måste jag studera fort som satan eftersom exakt ALLA arbeten ska vara klara innan jag drar.

Vecko-Planen
Måndag-tukta lite projektarbete och skriva på filosofiarbetet
Tisdag-Projektarbete eller filosofi
Onsdag-Filosofi och göra mediaprofilen
Torsdag-filosofi..kanske börja knepa på egen slutdiskussion på projektarbete
Fredag-kanske skriva ner lite filosfi eller dylikt. Ståhej hos Udo-ugång
Lördag-In flames konsert i Mariestad
Söndag-Projektarbete
Måndag-packa och åka till sthlm
Tisdag-Flyg till Teneriffa


Det ser sjukligt jobbigt ut. Förmodligen blir det dessutom mer skola än de, styra prelle till udo,( förvänta dig white trash presenten) tvätta kläder till resan, fixa solkräm och andra nödvändigheter, köpa bärs.

ahhrg..ska ta ett snack med diverse lärare så kanske det kan skapas en liten kompromiss. En win-win situation så att säga.


Skjut mig i mitt ben,Clintan.

Kommentarer
Postat av: Tammy

Om jag hade haft allt det där i skolan hade jag fan självdött elelr hittat på en anledning till att slippa hälften!
Lycka till iaf :P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback