Skin Quencher

SOLEN SOLEN SOLEN

Nu var det inte igår jag prentade ner något ovettigt i denna bloggelibloggis så jag får ta tillfället i akt nuurå.
Idag åt jag min första pinglass för året och det ska fan firas med trumpeter och ståhej! Jag och skronken vandrade ända från skolan till slätta-hooden i solen. Efter 2 km så var vi sjukt trötta på våren och dess färs-lukt. ( fan..hatar det ordet) men man ska inte klaga i detta land där solen typ visar sig lika ofta som Ice cube gör feta filmer.

I fredags så fikade jag och katarina på café vi tre. Det är nice där förutom alla jävla barn. Sen på kvällen drog jag hem till Lollo och vi satt och kikade på tv och drack te. Sen kom Toste och vi shizzlade hem till honom.
På lördagen var jag fan busy as hell. Fikade med Lollo och katarina på slaggatan och kom fram till att alla andra cafér har sjuuuka överpriser. Mötte sedan upp Allan the fixer och vi drog o kikade på skate-filmen.
Efter det så drog jag hem o styrde ihop saker i ting, fimpen och toste kom förbi med bärs, jag cyklade hem till Lollo där ett glatt gäng befann sig. Mattias,lollo,kathy,johan,erik,william, simon + tysken. Japp, lollo har en tysk inneboende som är sjuukt läskig. Mattias idé var att vi skulle ta med oss sovjetvimplar och trycka upp dom i fejset på henne. Det ända som hände på tryckarfronten var att erik hade klistrar en bild med Anna Book på sin tröja.

Anna Book fick 1 poäng. Tommy Nilsson fick 0. Mattias och William ringde frenetiskt på sin hjälte. De trodde på Tommy. Tommy trodde på människan.

Nere på stan så totalvägrade jag och Johan etage och mötte upp Martina+Stefan. Kvällen slutade med att jag,erkz o johan kollade på film istället. Morgonen därpå var det dock inte lika skoj. Jag och Toste åkte upp till akuten vid 7 tiden för att jag avlidit i magvärk hela natten. Väntade på en jävla doktor till klockan 9 då han kom o tryckte på min mage o ja...var allmänt jävla vit.

Det slutade bra iallafall. Nu ska jag leta upp sista-minuten till mig och min man. Fast jag har inga pengar. Men pengar är inge problem.

förresten..peace!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback